Гарантія та повернення

Умови повернення для виробів належної якості

Згідно Закону України "Про захист прав споживачів" споживач має право протягом чотирнадцяти днів на обмін товару, якщо він не задовольняє його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і збережено його товарний вигляд, оригінальна упаковка, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

Іншими словами, споживач може повернути товар тільки за умови, що він не використовувався, не знята оригінальна упаковка, збережені всі ярлики і розрахункові документи.

Вироби індивідуальних розмірів обміну або поверненню не підлягають.

Умови надання гарантії для виробів неналежної якості

Виробник проводить гарантійне обслуговування виробу за умови коректно заповненого Гарантійного талона і відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів". Вироби відповідають вимогам Державного стандарту ДСТУ № 19917-93 "Меблі для сидіння та лежання", а також має висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи № 05.03.02-04 / 74757 від 26.07.12 р, № 05.03.02-04 / 43631 від 04.07.14 р

Частина вироби, в якій визначено дефект, підлягає заміні або ремонту. Якщо все виріб визнано дефектним, то воно підлягає обміну.

Протягом гарантійного терміну, якщо дефект стався з вини Виробника, ремонт або заміна проводиться за його рахунок.

Правила поводження з гарантії і гарантійний термін

У випадках виявлення дефекту, на який поширюється гарантія, покупець повинен звернутися в магазин, в якому було придбано виріб.

Для оформлення гарантії покупець повинен надати документи, що підтверджують покупку, етикетку і гарантійний талон. У гарантійному талоні необхідно заповнити: назва виробу, модель, артикул, дату продажу, печатка і підпис продавця.

Гарантійний термін на вироби становить 18 місяців з дня продажу.